The project ‘GameIt’ will contribute to the vision of an entertaining, personalized and always available virtual school, a school with no spatial and temporal barriers that is based on globally distributed digital content. The proposed platform aims to combine the results of fundamental and applied research in innovative ways using mature technologies in order to upgrade the everyday educational practice with
- the power of a knowledge integration engine
- the educational benefits of game-based learning
- the collaborative and competitive interaction within a multiplayer online gaming environment
The project will produce
- 50 educational scenarios ready to be used in 1st/2nd grade education
- powerful tools for the exploitation of the platform by the community of educators
B2B models will be studied in order to turn this platform into an online service.
————————————————- Greek
Το έργο GameIt θα συμβάλει στο όραμα ενός ψυχαγωγικού και προσωποποιημένου και πάντα διαθέσιμου εικονικού σχολείου, του οποίου οι διδακτικές δραστηριότητες δεν γνωρίζουν γεωγραφικά και χρονικά σύνορα, ενός σχολείου βασισμένου στο ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο και την αποθησαυρισμένη ανθρώπινη γνώση. Έχοντας αυτό ως στόχο, η προτεινόμενη πλατφόρμα συνδυάζει καινοτομικά τα αποτελέσματα βασικής και εφαρμοσμένης έρευνας με ώριμες τεχνολογίες θέλοντας να αναβαθμίσει την καθημερινή (Ελληνική και διεθνή) εκπαιδευτική πρακτική με
- τη δύναμη μιας μηχανής ολοκλήρωσης ψηφιακής γνώσης
- τα παιδαγωγικά πλεονεκτήματα της μάθησης που βασίζεται στο παιχνίδι και
- τη διάδραση που εξασφαλίζει το δικτυακό παιχνίδι με πολλούς παίκτες σε συνεργατικό ή/και ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Το έργο θα αποδώσει
- περίπου 50 σενάρια έτοιμα για χρήση για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
- ισχυρά, εργονομικά εργαλεία συγγραφής για την περαιτέρω δημιουργική αξιοποίηση της πλατφόρμας από τον δάσκαλο
Θα μελετηθούν μοντέλα B2B για την εμπορική αξιοποίηση της πλατφόρμας.